دانشگاه ناتینگهام
نوشته شده توسط : محمد دوستی

امروزه بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که برای ادامه تحصیل در یک دانشگاه خوب و نمونه اخذ پذیرش دریافت کنند. چراکه ادامه تحصیل در خارج از کشور مزایایی دارد که فرد می تواند به راحتی از تمامی مزایای آن در جهت ارتقا شخصی خود و ارتقای روابط اجتماعی خود استفاده کند. در این میان بسیاری از دانشجویان ایرانی تلاش می کنند، تا با افزایش سطح علمی خود، تسلط بیشتر بر روی زبان انگیلیسی و از همه مهمتر مسئولیت پذیری و مقابله با مشکلات متعدد خود را برای ادامه تحصیل و اقامت در یک کشور بیگانه آماده کنند. در این میان مزایای تحصیل در خارج از کشور به قدری زیاد بوده که بسیاری از دانشجویان غم غربت و سختی دوری از خانواده را به جان می خرد، تا با کوله باری از علم، دانش و تجربه در جهت خدمت رسانی به کشور ایران به وطن باز گردنند. در این میان ما قصد داریم که شما را با یکی از معتبرترین دانشگاه های دنیا بنام University of Nottingham   آشنا کنیم.در این میان بهتر است که محل قرار گیری این دانشگاه معتبر آشنا شوید. این دانشگاه در کشور انگلستان و در شهر ناتینگهام واقع شده است، ین دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور انگلستان، از رتبه و درجه بالاتری برخوردار است. از این رو دلیل پرطرفدار بودن و دانشجو پذیر بودن آن سطح علمی بالای این دانشگاه به شمار می آید.

ناتینگهام

 

در این میان بسیاری از دانشجویان در تلاش هستند که در یکی از بهترین دنشگاه خارج از کشور اخذ پذیرش دریافت کنند. از این رو بهتر است با تمامی نکات درباب اخذ پذیرش در این دانشگاه آشنا شوید. بسیاری از دانشجویان می توانند در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از این دانشگاه اخذ پذیرش دریافت  کنند. در این میان اگر قصد دارید در دوره کارشناسی در این دانشگاه پذیرفته بشوید، بهتر است که، در گام اول با بالا بردن نمرات خود در دوره دیپلم و تسلط خود بر زبان انگلیسی می توانید به اسانی در آزمون ایلتس با نمره بالا پذیرفته شوید. از این رو بهتر است که بر روی این موارد قبل از اقدام به اخذ پذیرش خود کار کرده باشید. برای اخذ پذیرش در دوره کارشناسی ارشد، شما باید مدت 1 سال را برای اتمام تحصیل خود در این دانشگاه در نظر بگیرید. برای پذیرش شدن در دوره دکترا شما یک دوره 3 ساله برای در سخواندن و یک دوره 1 ساله برای کار کردن بر روی  پروژه خود نیاز دارید. از این رو شما می توانید برای اخذ پذیرش در این دانشگاه به تمامی موارد از جمله سطح علمی خود، میزان تسلط خود بر زبان انگلیسی توجه کنید.

بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا در تلاش هستند که با تحصیل رایگان در دانشگاه ناتینگهام سراپلای بتوانند کل یا بخشی از هزینه های مربوط به تحصیل و زندگی خود را کاهش بدهند. از این رو بهترین راه اخذ بورسیه از این دانشگاه به شمار می رود. در این میان بیشتر دانشگاه های انگلستان در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هر سال به دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه تسهیلات و کمک هزینه های تحصیلی اعطا می کنند. در این میان یکی از مهمترین نکاتی که بر روی بورسیه شدن شما می تواند تاثیر گذار باشد، نمرات بالای شما در مقطع پیشینتان است. از این رو اگر واقعا به بورسیه شدن و هزینه های کمک تحصیلی احتیاج دارید، بهتر است در گام اول بکوشید که نمرات بالایی را کسب کنید، و اینکه بتوانید با ارائه یک رزومه یا یک مقاله پر بار به دانشگاه سطح  علمی خود را به دانشگاه اثبات کنید. در این میان برای اخذ بورسیه های سالیانه بهتر است که اینگونه اقدام کنید. شما می توانید از طریق پرتال آنلاین تقاضای خود را ارسال کنید، سپس پس از پذیرفته شدن در این دانشگاه برای بورسیه شدن نیز اقدام کنید.  از این رو اگر قصد دارید از این دانشگاه بورسیه دریافت کنید، بهتر است که با رفتن به سایت دانشگاه ناتینگهام به آدرس nottingham.ac.uk از تمامی تسهیلات و خدماتی که به دانشجویان ارائه می شود، آگاهی پیدا کنید. در این میان ارائه این مدارک به دانشگاه الزامی است.

https://sirapply.com/دانشگاه-ناتینگهام

 





:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: